ÖSTERMALM!


I söndags bosatte jag mig på Östermalm. I Skövde dock (inte för att en tvåa på Östermalm i Stockholm hade vart fel det heller) och jag är jävligt nöjd för tillfället. Det saknas fortfarande en jäkla massa möbler och mina element verkar inte riktigt fungera som de ska för det är svinkallt även fast det står uppskruvade på högsta värme, men jag är ändå jäkligt glad.

Jag ska försöka slänga upp lite bilder imorgon.


För övrigt så började skolan idag. Det känns skönt att få komma igång med någonting igen efter en massiv ledighet. Filmmanus och en vettig moodboard står på min agenda de kommande veckorna. Roligt, roligt!

Imorgon ska vi från skoltidningen sticka iväg på vår allra första sittning för att visa upp oss lite. Temat är maffia... och jag har INGENTING rent att ta på mig. Fuck.

Well, det löser sig alltid.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0