JAAAAA!!

Världens konstigaste dag som i princip började med att jag fick räkna ut hur fattig jag kommer vara de närmaste månaderna slutade lyckligt med att jag dödade mitt sista mentala monster. Hoppas min kära lärare godkänner allt nu och att jag kan leva lite igen.

Imorgon börjar vi ny kurs. "Fotografi och video, teori och praktik", tror jag minsann att den heter och jag är pepp till tusen. Dock kommer vi vara lediga sjukligt mycket i början. Denna vecka går vi till exempel bara tisdagen, sen är vi lediga fram till torsdag nästa vecka. Som sagt; SJUKLIGT! 

Well, kanske jag borde skriva att Zaida har joinat mig här i Skövde också. Det tycker jag är trevligt.
Och något som också är trevligt är att jag flyttar första februari (därav fattigdomen) och Zaida får snällt följa med mig. Visionerna flödar! 

Näej, produktiv, negativ, jävligt bra dag, kallar jag detta!
Over and out.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0