BAAALLEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VÅR TV SUGER!!!!!!! Den visar förbanna ALLA kanaler UTOM TV4!!!
Ida och jag har svurit som två pubertetsstinna tonåringar för att vi inte kunde se på Idol... Haha, men nu går det tydligen att se det på nätet så nu jag vi lugnat oss.
Annars har vi för övrigt tvättat idag. Jag fattade inte hur torkrummet fungerade så jag hängde upp all min tvätt där, lämnade den i cirka en timme och när jag kom tillbaka var allt fortfarande blött. Det visade sig att jag aldrig hade satt på själva fläkten... Bra Lise, BRA!
Nu ska jag tröga vidare med mitt franska Photoshop en stund innan det är läggdags.

Kommentarer
Postat av: linapina

Våga vägra TV, här i Montpellier hade du ju inte tv på 5 månader och de gick bra det med, vad ska man med TV till när det finns internet?

2010-09-13 @ 21:28:21
Postat av: Lise

Ja, men det är skillnad på att ha och att inte ha... Vet du hur beroende man blir när man väl har en? ;)

2010-09-13 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0