Kalenderproblem


Vad är det här? Affärerna säljer redan julmust och pepparkakor och nu, nu, NU JÄVLAR SNÖAR DET SOM ALDRIG FÖRR EN TORSDAG I OKTOBER OCKSÅ! Usch... Allt går för fort. Ska allt fortsätta i den här takten kommer vi säkert käka påskägg på julafton också.

Förutom att klaga på klimatet så bakar Ida och jag bröd. Vi körde just in våra brödklumpar i ugnen och nu sitter jag och popetipoppar musik i mina lurar. Fetnice! Detta kommer bli en lång natt. Imorgon klockan tolv.nollnoll (senast) ska nämligen alla olika bildprojekt lämnas in och jag sitter fortfarande och funderar på den sista. Hehe, deadline och jag är ingen bra kombo.

Nu blir det kaffe för hela slanten (har nyligen fyndat en kaffebryggare för fjuttiga 99 kronor). Det är fint det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0