Jahajajävlarsbara


Nu är jag igång med hemtentan! Som säkert alla förstår gick det inte så bra igår när jag helt plötsligt upptäckte att det fanns något som hette Virtual DJ och när jag insåg att jag nog borde sadla om och gå en reseledarkurs istället för att skriva om Direct Cinema. Under gårdagskvällen kom jag även på att jag inte bakat på länge (haha, även om det händer ungefär en gång i året) och att jag faktiskt aldrig sett på Svenska Hollywoodfruar tidigare. Ja, jag gjorde ungefär allt förutom att skriva hemtenta igårkväll.

Men idag kom jag igång med diverse uppgifter. Ja, fast nu har jag ju iochförsig haft en paus och tittat på Gossip Girl.. Haha, jag är hopplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0