Det här börjar bli tragiskt


Jag sitter och varvar hemtentan med cigaretter och konstiga technolåtar. Det känns som om mina ögonlock snart nuddar golvet och min huvudvärk som tidigare idag bara befann sig på ett och samma ställe har nu förökat sig och beslagtagit hela skallen.

Det värsta är att jag inte kan gå och lägga mig. Jag känner mig själv så bra så jag vet att om jag somnar nu kommer jag inte vakna igen. Iallafall inte förrän det är försent. Jag skulle antagligen inte ens vakna av alarmet, utan bara sova vidare för att sedan vakna klockan elva och inse att jag missat alldeles för mycket av screeningen och därmed få fler kompletteringsuppgifter som skulle göra mitt liv till ett helvete.
Nej, det är bara att stå ut!

Dags att fortsätta med John Griersons "Creative treatment of actuallity"... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0