Tjing tjong!


Vilken helg! Den gick inte som planerat, men det har ändå varit grymt kul. Tanken var att jag och Emelie (som går i min klass) skulle fixat ett reportage till skoltidningen, men vi fick inte tag på vårt material i tid så det fick bli utgång både fredag och lördag istället. Lördagen var bara sjukt konstig... Stötte på Super Mario på krogen, köpte världens största monstershottar och beställde sex Bic Mac på Donken. Haha, say no more.

Dessutom ser det ut som om det blir ändrade planer för hela denna vecka. Egentligen skulle jag dragit till Åland på tordsdagmorgon, men det dök alldeles just upp ett filmuppdrag som jag och min kompanjon tänker haka på. Jag tänker dock inte berätta vad det gäller ännu, men det kommer nog bli grymt.




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0