En fattig studerandes värsta mardröm


Idag sprang jag runt på stan och köpte diverse nödvändigheter. När jag väl kom hem insåg jag att någonting saknades... MIN MASCARA! Tanten i affären måste helt enkelt glömt att lägga ner mascaran i påsen. Åh, fasen... Det ser ut som om jag får leva med min snustorra, äckliga mascara i några extra dygn. Crap!

Imorgon åker jag till Stockholm för att filma lite till vår dokumentärfilm. Grejen är den att vi bara har en chans med vår snubbe, så håll alla tummar för att det går bra i helgen! Om inte så kommer det nog bli sjukt kul i vilket fall som helst.

Har funderat på att dra vidare till Åland på söndag eftersom jag har en del viktiga grejer jag borde få gjorda (helst nästa vecka), men jag vill inte missa för mycket av skolan.. Well, vi får se hur jag gör.

Heiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0