DET HAR HÄNT GREJER!!!


Ojojoj, nu vet jag nästan inte var jag ska börja. I lördags spenderade jag så gott som hela dagen med Zaida och Ante. På kvällen drog jag och Zaida till Indigo och Dinos och träffade en massa goa människor.

Söndagen var slapp och igår var jag och lärde mig hur det går till på mitt (kanske) framtida jobb.
Nej, mina senaste dagar har inte varit jättefantastiska, men jag har åtminstonde gjort någonting. Det är en bra början.


Och idag, gott folk, fyller min mamma år och det har vi firat med middag på Indigo.
Ha den äran mamma!


Kommentarer
Postat av: emelie

säg grattis till henne från miiig:)

2010-03-09 @ 20:52:49
Postat av: sara

var ska du jobba?:)

2010-03-10 @ 16:26:31
Postat av: Zaida

Jaah! men det var ju riktigt trevligt jue:) måste göras oom! :D

2010-03-10 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0