Can't wait!


Jag har suttit uppe halva natten och stirrat mig blind på fina bilder från fina hem. Jag orkar inte vänta till första juni. Jag vill köpa min lägenhet och riva ner allting och börja om från början. Jag vill ha kuddar från Svenskt Tenn och och soffa från Laura Ashley! Fasen, det verkar som om jag är tvungen att vinna på lotto snarast!

Nej, men seriöst, jag har idéer dyra nog att hålla mig bankrutt resten av livet och det är jobbigt. Ett som är säkert är iallafall att jag INTE tänker pressa min lägenhet full med expeditmöbler från IKEA (helt enkelt för att det inte skulle passa in där).

Och med det här ville jag få fram att det kliar i mina fingrar. SÅ ivrig är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0