Mina grannar.


Mina grannar grillar i trädgården tillsammans med hela feta släkten.
Mina grannar knackar på min dörr och frågar om jag vill festa med dem.
Mina grannar är utlänningar allihopa (vilket jag älskar. Våga inte tro något annat).
Mina grannar bjuder mig på mat.
Mina grannar fyller hela mitt kylskåp med öl åt mina vänner.
Mina grannar är från Filippinerna och Marocko (VILKET BETYDER ATT DE SNACKAR FLYTANDE FRANSKA!!!!!!!!!)
Min grannar ger mig dunkar fulla med vin, bara för att de är snälla (och förhoppningsvis för att de tycker lite om mig också).


Jag älskar mina grannar och jag ska baka en kaka åt dem någon dag!
Puss på er, nu ska jag gå ut och dansa!

Kommentarer
Postat av: sdåpfkoijoghfd

mina grannar ska det stå juuuuu ;) oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj nu ska vi ut!!!!!!!!!!!

2010-06-05 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0