En kväll i juni, del två.


De som inte sitter hemma och kollar fotbolls-vm ikväll är antagligen ute och dansar. Men min käraste Emelie och jag, vi har minsann haft en lugn hemmakväll med massa snack och massa snacks (höhö). Allt från musik till jobb till inredning var på tapeten (höhö).


Nu har flickan hoppat på cykeln och begett sig hem och jag sitter här med skön musik och läser inredningsbloggar. Snart bli det te och en film.

Och med detta ville jag bara klargöra (ännu en gång) att jag är en duktig flicka denna helg.
Bonne nuit tout le monde!


Kommentarer
Postat av: emelie

det var minsann en mkt prat intensiv kväll, vi fick mycket utrett! ;) hahah.. och helvete vad blöt jag var när jag kom hem, cyklade som en dåre. Vi får ta om det en kväll igen.

2010-06-13 @ 09:10:35
Postat av: Lise

Haha, kan jag tänka mig. Det tycker jag abolut att vi ska göra! :)

2010-06-13 @ 09:50:05
Postat av: alex

va duktig du är ^^ stolt över dig..

2010-06-13 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0