Hola!


Hemma på ön är allt som vanligt. Det blev en lugn jul med släkten och juldagen firades hos Fröken Mattsson med diverse vänner. Mycket trevligt bortsett från att alla verkade tappa bort varandra och natten slutade i förvirringens tecken.

Nyår ska däremot firas ordentligt. Planen just nu är att jag, Malin och Emelie drar på minisemeste till Stockholm över dagen. Ta det piano, titta runt och må bra står på agendan. Senare plockar vi upp diverse 08or och hoppar på Mariella, festar loss och anländer till Mariehamn 23.40 (=perfekt att sticka vidare till Arkipelag).

Känner redan nu att det antagligen är den bästa nyårsplaneringen jag varit med om. Någonsin. Tror det kan bli grymt!


Den största upptäckten jag gjort sen jag kommit tillbaka till Åland är att jag kan ha samma jeans som jag hade när jag var 16. Haha, här har vi en fattig studerande... Näej, men det är ju gött!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0