Endast ett dygn kvar att spela på i Skövde.


Det är helt fantastiskt att december flyger iväg lika fort varje år. På onsdag luffar jag upp till Åland och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Just nu sitter jag hemma och lyssnar på nostalgisk musik och är lite ledsen för att jag kommer vara den enda finnen i klassen efter jul (vår riktiga finne från Nagu läste bara två kurser så hon ska tillbaka till Suomi nu). Det är ju lite tråkigt tycker jag.

För övrigt så är vår film nästan klar nu, efter vad som känns som hundratals timmar av filmning, klippning och ljudredigering och DET är bannemig skönt det!

Efter jul står flytt på agendan. Eller första februari bär det av. La centre ville i Skövde får se lite mer av Lise, verkar det som.


Och nu när jag ändå sitter här och tjatar om Skövde kan jag ju slänga upp en bild från vår underbara julfest med klassen


Kanske världens mest spontana luciatåg. Kanske världens mest spontana klass (alla är dock inte med).

Nu tar jag jullov.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0