Buhuuuuu!


Åh, vad tråkigt det var att säga hejdå till så många idag. Haha, jag känner mig jättetöntig, men jag kommer faktiskt sakna klassen lite under jullovet.

Jag lyckades figurera i Sveriges Radio idag också. Jag har dock ingen aning om hur och var och när det kommer sändas eller om det var direktsänt. No idea. Som mediestuderande vågar man inte säga nej till intervjuer och korta frågor längre, för man vet hur irriterande det är när folk slänger ur sig ett snabbt "nej" och springer därifrån.

Och på tal om ingenting är nästan alla mina psykiska monster är borta. Det enda som ligger och biter på mitt samvete just nu är städ- och packningsmonstret, men jag hade tänkt bekämpa det om en liten stund. Typ nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0