Samlar på mig knäppa idéer.

Så här en söndagkväll kan det vara farligt att varva inredningsbloggar med Ikeas hemsida och Vogue. Haha, mina visioner blir bara mer skumma för varje dag som går, men FAN vad kul det ska bli att flytta! Jag tror dock att jag kommer spola mina konstiga idéer och hålla mig till basics. Eller ja, vi får se helt enkelt.


Och annars då, när jag inte sitter och funderar på möbler, tyger och färger så saknar jag mitt Montpellier en aning. För någon timme sen satt jag här och sakande det pinsamt mycket... Deprimerande mycket faktiskt. Håll tummarna för att jag får en fet lön i maj!!


Kommentarer
Postat av: Linapina

Men skruttan, bäst att du kommer ned och hälsar på kvickt som attans då. Jag har sagt åt Albert att han kan dra åt fanders, så på fredag drar han till Nimes haha!

2010-04-26 @ 21:22:33
Postat av: Lise

HALLELUJAH! Jag kollade flygbiljetter inatt när jag inte kunde sova. 32 spänn med Ryan... Om det är lika billigt om en månad kommer jag mer än gärna!

2010-04-27 @ 10:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0