Oh, another cloudy, what is it? Thursday?


Det är dött på jobbet. Öken. April och maj lär tydligen vara de lugnaste månaderna på hela året. Jaja, det är väl bara att ta vara på lugnet och värma upp inför sommaren. Juli kommer tydligen vara helvetiskt för caféet, fick jag höra idag. Men det är skönt med stress. Då vet man att man lever.

Jädrans, vad jag skulle vilja vara utomlands för tillfället. Helst skulle jag vilja vinna på lotto, klona mig själv och sticka åt fem olika håll. Det skulle vara fint det.

Min telefon är pajj. Den går inte att ladda, så den har varit strömlös i ett och ett halvt dygn nu. Tur att jag har en så snäll Macke som kommer komma till jobbet med min gamla lur snart.

Ikväll, gott folk, funderar jag på dra till Svarta Katten med mina gamla, goa lussekamrater. Det var år och dar sen vi alla var samlade på samma ställe, så det kan nog bli riktigt kul. Jag vet inte ens om jag träffat alla sen jag kom hem från min språkresa? Well, det visar sig.

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0