confessions...


- Jag går ständigt runt och är lite täppt i näsan.
- Varje gång jag ser någon jogga tänker jag "HURTBULLE!!!".
- Jag är en sucker för äldre filmer.
- Jag vill inte kalla mig själv perfektionist, men tråkigt nog är jag det (och jag vet att mina päron inte håller med mig på den punkten).
- Jag vill lära mig grekiska.
- Jag kan inte dricka te utan mjölk.
- Jag tycker inte om knarrande snö.
- Jag trummar ofta på saker när jag lyssnar på musik.
- Jag stör mig på ordet "snygg" när det handlar om en människa.
- Jag får lugnande när jag går till tandläkaren.
- Jag vill vara julvärd för Kalle Ankas Jul någon gång.




Kommentarer
Postat av: emelie

lise i ett nötskal^^

2010-05-01 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0