Bloxorz på jobbet

Malin, den lilla skitungen, har fått mig att bli beroende av ännu ett spel. För något år sedan var det Bubble Shooter som gjorde att jag inte klarade av att lämna datorn på flera timmar, men nu är det Bloxorz som gör att jag sitter som fastklistrad. Eller ja... Jag var tvungen att ta paus från det i några minuter nu så jag inte ska slå sönder någonting. Frustrationen över bana 28 ligger på alldeles för hög nivå! Men jag har gett mig fasen på att jag ska klara det idag. Så det så!

För övrigt är mina två vita shoppingmånader snart över och det känns jäkligt bra. Jag är sugen på lite Frankrikeshopping närmare sommaren, men vi får se hur det går med det. Lina, vad säger du? Vill ni ta hand om en gratisdiskare i några dagar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0