Two days to go!


Ja folket, nu är det bara två ynkliga dagar kvar tills jag lämnar er för ett tag. Ingen panik, jag kommer tillbaka lagom till jul (men sen lämnar jag er igen, MUHAHAHA!!!). Jag började packa för någon timma sen och tro det eller ej, men det är inte alls så jobbigt och svårt som jag trodde att det skulle vara. Vanligtvis är jag alltid skitkass på att packa bara för att jag aldrig vet vad jag ska ta med mig, men nu ska jag ju ha precis ALLT med mig så det är bara att slänga ner det i väskorna.

Imorgon blir det staden för hela slanten eftersom jag har hundra saker att göra och hundra människor att träffa. Men nu blir det Snakes on a plane! haha, var tvungen att ladda ner den eftersom Malin och jag önskade soundtracket till filmen i radio idag. Och även Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off!! BÄÄÄÄSSTT!!! hahaha!


Kommentarer
Postat av: malin

fan vad jag kommer sakna dig :(

2009-09-29 @ 08:46:08
URL: http://malinhjulstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0