Helgen

Jaja, lite sent kanske, men nu drar jag iallafall en uppdatering om förra helgen.
På torsdagen drog jag ner till Alle i Karlstad och som straff för det blev jag tvingad att vara med på hennes nollning. Inget fel med det egentligen, för det var sjukt kul. Hon har verkligen hamnat på rätt ställe!

I fredags lyckades vi släpa våra slitna kroppar till Vingåker. Det var bara att hoppa in i duschen och sen skulle vi ut på äventyr igen. Det blev middag hos Philipsson och lite senare plockade vi upp Sara på tågstationen för att sedan åka in till Katrineholm. Vi lyckades (på något jäkla vänster) komma in på Harrys även fast åldersgränsen var 23. Antagligen var det för att vi var de enda brudarna där (om det nu skulle vart flera tjejer där så var de jävligt duktiga på att gömma sig måste jag säga).

I lördags åkte jag motorcykel och trodde att jag skulle dö. Okej, det gick inte alls särskilt fort, men jag är mesig när det gäller sånt. Första och definitivt sista gången jag sätter mig upp på en sån jäkla skorpsåg! Mot kvällen drog vi iväg på Skogsröjet och OM det var röj! Kul som attans!

Borta i Svearike lyckades jag dessutom åka på en dunderförkylning (antagligen grisfeber) så nu sitter jag med täcken och filtar runt mig, fryser som fan och håller på hostar upp mina lungor. Jag ber en bön för att det har blivit bättre tills imorgon. Annars får jag ta det lugnt bara och åka ut på lördag istället. Äh, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0