SKOLA IMORGON!!!


Oj herregud, imorgon kvart över åtta ska jag vara på skolan. Det känns som om jag inte har gått i skola på aslänge...

Jag är såklart lika bra förberedd som vanligt; jag äger endast en bläckpenna.. Ingenting annat, så det blir väl att gå och handla när lektionerna är slut. Då kanske jag hittar något annat fint också, hehe.

På söndagar är restaurangen stängd, så idag är vi lediga. Det har vi firat med att dammsuga och tvätta golven och lite senare ska jag äntligen få min garderob så jag slipper bo i en kappsäck. Just nu gör vi alla lite olika saker.. Lina jobbar med bokföringen, Jeremi och hans vän jammar i vardagsrummet (och det är grymt btw) och jag sitter i vår lilla ljusgård och chillar.

På fredag ska jag tydligen på någon slags fest med Jeremis bror och hans flickvän plus en massa folk som jag aldrig träffat förut, men jag är ändå bjuden. Det kan nog bli kul, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0