fönstershopping och doktor


Idag hängde jag med några svenskar till IKEA och käkade lunch och sedan gick vi runt på Odysseum och kikade. Odysseum är ett sjukt stort köpcentrum där det finns sjukt mycket fina prylar! tyvärr vet jag inte om min ekonomi håller för så mycket shopping den här veckan, så det var plågsamt att gå runt i alla affärer. Jag får snällt vänta tills nästa vecka när studiestödet kommer bara. Ny parfym fick jag dock med mig hem. Så nu slipper jag lukta illa, hehe.

Imorgon kommer jag nog bli skickad till doktorn med våld på grund av min dunderförkylning som inte vill gå över. Eller ja.. Det är Lina och Jeremi som är oroliga och tycker att jag borde kolla upp det så jag får lite piller att käka eller något. Jag är ju dock väldigt skeptisk mot doktorer överlag och no offence france, men det här landet har visat sig vara lite underutvecklat på många sätt, så min högsta önskan just nu är INTE att gå till en fransk doktor och äta fransk medicin.

Haha, nej frankrike är VERKLIGEN inte så farligt som det låter, jag gillar bara att överdriva. Jag älskar alla fransmän som inte kan snacka engelska och jag älskar vår dusch även fast varmvattnet försvinner ibland, men jag gillar fortfarande inte sjukhus eller doktorer. Fasen. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va på tiden

2009-10-27 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0