Det senaste


Igår var det full rulle. Först hade jag skola mellan 9 och 12 och efter det kom Jeremis brorsas flickvän, Alice och hämtade mig för vi skulle på bbq-luch. Vetefasen varför jag var bjuden egentligen för det var bara människor jag aldrig träffat förut där. Eller ja, Alice och Jonathan (Jeremis bror) hade jag träffat en gång för typ tre år sen. Men det var trevligt iallafall.

På kvällen var det jazzkonsert på restaurangen så det var fyllerulle till klockan tre på natten, då alla äntligen började dra sig mot nattklubbarna istället. Haha, så då fick jag min middag! TRE PÅ NATTEN!!! hahaha

Idag efter jobbet gick Lina och jag på stan en stund. Jag fick en väska som försenad födelsedagspresent, så då blev jag lite lycklig. Jag vet att jag har sagt det jävligt många gånger, men jag säger det igen; Jag ÄLSKAR shoppingen i den här stan! affärerna tar aldrig slut. I varenda jävla liten skitgränd finns det butiker och det finns köpcenter lite överallt!

En annan rolig grej med den här staden är att om man vill bli av med något så slänger man ut det på gatan typ. Man kan hitta rätt fina möbler och sådär. Sen kan man ju hitta helt konstiga prylar också, vilket jag tycker är skitkul! Jag hittade en liten, rosa kundvagn som jag släpade in i lägenheten bara för att den var ful och för att se vad Lina och Jeremi skulle säga. Grejen var den att jag hade tänkt slänga ut den igen eftersom den är så jävla ful, men det har liksom inte blivit av. Så just nu fungerar den som tvättkorg. Hahahaha, väldigt praktiskt!

Idag vann jag 24 € på en skraplott!
Nu orkar jag inte skriva mer.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0