Nu är det så här...


Ja, de där filmerna från Beaujoulais får nog vänta ett tag eftersom varken Youtube eller Facebook verkar vara mina  vänner längre. Jag kanske slänger upp dem om en månad när jag faktiskt är hemma på kobben igen. På tal om det så är det snart dags att dra igång julklappshysterin igen. Jag är fasligt fantasilös när det kommer till att köpa julklappar faktiskt, men som vi alla vet är det ju tanken som räknas (tanken blir förstås lite finare om man köper roliga julklappar).

Igårkväll var jag och Sophie i min klass ute på stan och lekte rövare. Vi drog till Shakespeare Bar och var med i en quiz, men efter halva tiden drog vi därifrån eftersom vi var så dåliga. När vi var på väg därifrån stötte vi plötsligt på två av Sophies svenska kompisar som är här på besök. De stod helt ensamma i en gränd och drack öl, så vi hjälpte dem och drog med dem till Macadam. Det var en kul kväll måste jag säga. Nu börjar jag äntligen känna mig normal igen.. Hittills har jag varit den som dragit hem tidigast från krogen och tyckt att allt var skittråkigt (JAG LIKSOM?!!), men nu börjar jag komma ikapp mig själv igen. Så nu ska det bannemig bli andra bullar så jag inte blir lika trälig och gnällig som en gammal tant.

Och på tal om bullar så ska vi fira Lucia på restaurangen den tolfte. Med lussebullar. Och glögg. Och en massa folk (hoppas jag).

Kommentarer
Postat av: Anonym

å va önskar dudå?????

2009-11-25 @ 18:35:24
Postat av: Lise

Julskinka!

2009-11-26 @ 01:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0