Hide and seek

På restaurangen har vi en väldigt intern lek. Vi har nämligen en liten Asterix (vi kallar honom dock för Ajax) som vi gömmer på alla möjliga ställen. Ibland är han i kylskåpet, ibland hänger han ner från taket och ibland står han på bardisken och dricker vin...

I lördags när jag, Lina och Jeremi satt ute och rökte kom William (vår jazz-spelande medhjälpare) springandes med Ajax och en tejprulle... Han började helt hysteriskt tejpa fast Ajax runt mina axlar samtidigt som han mumlade någonting om "you like Asterix HUUUH!!?!??!... you want him to be drunk HUHHH?!?!?"  Där satt jag, fasttejpad på en stol och såg miserabel ut medan alla skrattade åt mig. Och som om det inte vore nog med det... Nej nej, för då jävlar kom det en jävla fågeljävel och sket mig i huvet!!!

Lördagen var verkligen inte min dag alls.


Här festar Ajax bland disken.


Kommentarer
Postat av: alex

hahaha:D jag dör av skratt:D

2009-11-16 @ 17:45:36
URL: http://alexandraidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0