HELG!!!


Den här veckan har gått fort som attans. Kanske för att vi hade vikare i måndags och tisdags och helt ny lärare resten av veckan. Vår vikare var en aning skum, men jävligt rolig. Han satte sig helt kallt på bordet och började pyssla med sin rulltobak mitt under lektionen och sen sa han "håll käften" och "jag skrattar" lite nu och då (med en tokfransk accent). Vår nya lärare var jag lite halvskeptisk till ända tills idag när hon släpade med oss ut på stan och bjussade på ostron och lärde oss vilket vin man skall dricka till skaldjur. Haha, vår skola är lattjo lajban. När Sophie och jag var på "filmkväll" i skolan för ungefär en månad sen var det fri tillgång till vin och en av lärarna hade gjort hembränt. Det gillar vi!

Just nu är jag hemma och jag har just vaknat upp från min power nap (som var tio minuter lång) av att Lina stod och hoppade och dansade i mitt rum. Nu ska jag duscha och sen ska jag skutta ner till restaunrangen igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0