SOL!

ÄNTLIGEN vågar solen visa sig. Och lika fasen sitter jag inne ändå. Höhö, nej men min kära mor har typ gjort något med foten så nu kan hon inte gå på den... Vilket betyder att det är jag som får städa, mata hundar, släppa ut och in hundar osv. Plus att jag just kom igång med alla mina mail som jag borde skickat för flera dagar sedan. Jag är inte så här aktiv ofta kan jag bara säga!

Idag fick jag brev också så på måndag klockan 10.30 (svensk tid) ska jag egentligen befinna mig i Skiiåuneee. Dock tror jag inte att det kommer funka med tanke på att jag ska jobba på söndag och att Lina kommer hem på tisdag så jag får se hur jag löser det.

Ikväll ska jag jobba. Om någon råkar ha vägarna förbi kan ni väl kika in och säga hej. Eller ta en drink så jag får visa upp mina bartenderskills, hehe.

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0