Måndag va?

Idag har jag gjort det sommaren är till för; solat!
Senare på dagen kom Robert hit och pillade lite på min kamera och sedan fick jag den stora äran att köra hans bil in till stan. Det gick ganska bra tror jag, men Robert kanske har en annan åsikt. Haha, vad vet jag.

För en stund sen när jag skulle åka från stallet lyckades jag slå bildörren i huvet på mig själv. Lyckat. Väldigt lyckat! Jag får väl vara glad om jag slipper bulor och blåtiror.

För övrigt så var midsommar bra och ja, jag slänger troligtvis upp bilder här snart. Lina åkte tillbaka till Frankrike natten till lördagen och det var ju trist. Men vi lär nog ses snart igen verkar det som. Dessutom snodde hon ju kläder av mig som jag "måste" åka ner och sno tillbaka ;)

Snart börjar helvetesveckan. "Lugn" start med Countryfestival och sedan öspel. Haha, jag kommer dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0