Jenny 20 år


Det var en himla trevlig födelsedagsmiddag som Jenny hade ordnat igår och såklart ledde den oss ut i vimlet senare. Jag hade lovat Alle att jag skulle sova hos henne så när Indigo stängde var det bara att börja traska mot hennes lägenhet. När jag var cirka 50 meter från Alles hus så hör jag en fiskmås skrika bakom mig och jag tänkte "den där fiskmåsen låter precis som Josse"... En sekund senare hör man "men du behöver inte springa!", jag vände mig om OCH DET VAAAAR JOSSE! hon och Hedvig skulle tydligen på picknick i hamnen (ja, klockan var halv fyra på morgonen.. Inget konstigt med det) och jag blev erbjuden att följa med så tja vafan. Där satt vi till halv 6 på morgonen och höll koll på färjorna som åkte in och ut. Det var inte helt fel.

Tack och grattis igen Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0