Helt bra helg


Amanda och jag har rätt många arbetsuppgifter... Bland annat så måste vi: ÄTA, dricka, åka på inköpsresa till Godby, glida runt på Amandas scooter, dansa, äta lite till, dricka lite mer, uppträda i köket, lära engelsmännen svenska, spela minigolf och stå i en kiosk och se snygga ut. Men vi gillar det!

Nu ska jag tvätta kläder och ringa hovslagare och packa och slita hela dagen så jag kan åka till staden sen. Börjar jobba kl. 05.30 på pommern imorgonbitti. Jag har ju vant mig vid att få sluta jobba 2-3 på natten så jag vetefasen hur det här ska gå... Mitt liv som normalt fungerande människa kommer snart vara över iallafall!

Kommentarer
Postat av: Veranda

jag GILLAR våra arbetsuppgifter!

2009-06-28 @ 22:49:12
Postat av: Lise

Då är vi två! ;)

2009-06-29 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0