Hej måndag!


Tjoho, nu är det så här att jag får flytta till Växjö i augusti om jag känner fört. Det kanske jag gör. Vi får väl se.
Förutom det så har jag lovat bort mig hela öspelsveckan. Yes, det ser jag fram emot. Och jag har även bestämt mig för att vara hemma på midsommar i år igen eftersom Lina faktiskt också är hemma då och det är nästan ett år sen jag träffade henne senast. Så blir det med det.


Nu ska jag fixa till min nytvättade kalufs och vänta på att Jacob kommer hem och är hundvakt så att jag kan åka upp till jobbet och gräva i kylskåpen och snacka skit. Haha, by the way så jobbade jag ju i fredags. Först var Emma med, men sen var hon tvungen att åka så jag blev ensam kvar med 30 törstiga finnar. Observera att jag varken kan finska eller blanda drinkar... Men bra gick det till iallafall!

Kommentarer
Postat av: Frida

Blir inget hos mig på midsommar endå så, för dom ha lova sånt skitväder! Grillkväll den 10 eller 11 juli istället ;)

2009-06-15 @ 19:51:34
Postat av: Anonym

Okej. Vad bra, då slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte kommer

2009-06-15 @ 22:36:47
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-15 @ 22:41:34
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0