Helgen som varit

Galen helg igen. Eller i fredags satt jag ju faktiskt hemma och snorade som en tok, men i lördags. Håhå, var ska jag börja? Vi var ett helt gäng som hamnade hemma hos Emelie och Simon. Som en bra avslutning på Öspelen så spelade vi ölspelet och det var fasen inte nådigt. Senare på kvällen lyckades jag skrapa upp mitt knä någonstans mellan Lilla holmen och torget. Igårmorse vaknade jag upp pigg och glad (jag vet inte vem jag ska tacka för att jag aldrig blir bakis, men jag är jävligt glad för det iallafall!).

Ikväll kör vi igen! Personalmiddag? (jag vet inte om vi ska käka något, men jag hoppas på det) på Pommern. Efter det tänkte jag styra min kos mot Dinos så vi ses där!

Nu ska jag ta tag i mitt rum för det börjar se förjävligt ut. Ser ut som om jag skulle kunna hitta vad som helst under klädhögarna...


Kommentarer
Postat av: simon

HAHAHA helt klart en sjuk kväll!!!!

2009-07-06 @ 15:07:02
Postat av: Lise

Haha, skojar du eller? ;D

2009-07-07 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0