Jag lever (otroligt nog)

Jag har varit kass på att uppdatera den senaste veckan, jag vet. Kanske för att Rockoff har börjat eller kanske för att jag har jobbat en del. Men för att uppdatera då:

- Ett helt gäng med Vingåkrare var här förra helgen och då var det knökfullt och knökfylla i Alles lilla etta.
- Äckligt många finnar har kommit och käkat frulle på jobbet och jag har insett med att det inte finns något värre folkslag!
- Jag har varit hem en gång och insett att jag verkligen inte har någonting att göra där längre.
- Mamon har det bra i utkanten av Arlanda och jag ska få bilder någon dag.
- Om cirka två och en halv timme är Vingåker IN DA HOUSE igen.

OOOOOOOOOOOCH.....

JAG HAR EN ITALIENSK BÄDDSOFFA SOM STÅR OCH VÄNTAR PÅ MIG I ETT RUM I MONTPELLIER!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0