Världens finaste jacka



Ååååh, idag vill jag bara dö!
Jag hittade nämligen en helt underbar jacka i Stockholm igår. Marinblå med stora guldknappar, precis sådär lagom lång, precis sådär lagom varm och helt jävla, fuckin' underbart snygg rygg! Den är från Hunkydory och jag lovar, det är jackornas jacka! det går fan inte att beskriva hur fin den är. Helt klart värd alla pengar i hela världen.

MEN det värsta av allt var att jag inte köpte den.
Så nu tänkter jag gå och gråta en skvätt. Eller två. Eller hundra..

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du hittade väl något annat snitzigt iaf ? :D

2009-01-18 @ 15:28:11
Postat av: Lise

Njae, det var fan inte mycket jag hittade. Men en klänning till karonkan lyckades jag släpa med mig hem iaf, men jag har inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte

2009-01-18 @ 15:33:51
Postat av: mli

varför köpte du den inte då?!



2009-01-18 @ 16:32:15
Postat av: Frida

Okey, men lite iaf :D vafan. Vårkläderna har väl inte kommit ännu va? Ooh, nice :D Ta en bild, logga in på msn och skicka - jag vill se! ;)

2009-01-18 @ 16:47:45
Postat av: Lise

Mli: För att jag är dum i huvet!



Frida: Njae, det var inte mycket nytt inne. Haha, kan jag väl göra :P

2009-01-18 @ 17:26:05
Postat av: Sara

Buhuu:( bra att du hittade en karonkaklänning iallafall. Hur ser den ut??

2009-01-18 @ 20:43:15
URL: http://raarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0