Sen kväll med Lise


Åh, vad jag är trött just nu. Den här dagen har minst sagt varit skit (förutom vissa studer då den faktiskt varit jättebra, men inte ens det gör den här dagen bättre). Skulle jag orka (och ha lust) så skulle jag skriva av mig och klaga hur mycket som helst på mitt liv tills ni stackare som läser min blogg skulle vara så trötta på mig så ni bara skulle.. ja.  Inte vet jag. Ni skulle väl sluta läsa min blogg antagligen. Tur för er att jag inte vill skriva av mig så mycket då.


Men ett litet problem jag har är att jag lyckats tappa bort en jävla massa grejer den senaste tiden. Mitt USB-minne som är fullt med massor av (enligt mig) jätteviktiga bilder är spårlöst försvunnet. Jag misstänker dock att det är dammsugaren som fått tag på det...
 
Ett par skor har jag också lyckats tappa bort, samt två psykologiböcker, en mascara, ett läppfett, och två Juicy Tubes (läppglans). Nåja, nu ikväll fick jag för mig att jag behövde mina Juicy Tubes (fråga mig inte varför jag ville ha dem en fredagkväll när jag sitter ensam hemma framför datorn, för jag har ingen aning) så jag bestämde mig för att leta efter dem. Jag har ju inte så himla stort rum så jag tänkte att jag förmodligen skulle hitta dem rätt snabbt, men nu sitter jag här och har fortfarande inte hittat mina läppglans. Däremot har jag hittat två euro, 500 kronor och en massa vitt pulver i en väska som jag inte har använt på jättelänge. Knasigt..

Så här roligt har jag


Kommentarer
Postat av: Joanna

Va, Lise? Vitt pulver? Jag trodde du lagt av? Jag är besviken på dig :(

2009-01-25 @ 10:24:58
Postat av: Lise

Jamen fan, jag har haft en svacka :/ men nu lovar jag att jag ska sluta. NU! du får slå mig hur mycket som helst om du kommer på mig...

2009-01-25 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0