Sommarlov



Nu jävlar är skolan slut och det var verkligen på tiden.
Den här dagen har bara varit fin i övrigt.

Jag skrev ett engelskaprov som var så lätt så jag började fundera på om det var jag som gjorde allting fel, men jag hoppas att så inte var fallet.
Jag fick ut lite preliminära resultat i studentskrivningarna och jag blev både glad och besviken.
Jag anmälde mig till högskoleprovet som är någon gång i vår.
Jag fick åka hem med Zaida och Ante som skulle ut och leka med min mamma och hundarna.
Jag var ute och hurtade i skogen med hundnördarna :)
Jag lyckades ladda ner två filmer.
Jag var till stallet och mockade (Zaida, Ante och Ship var med som sällskap)

Och nu sitter jag här. Min mamma har släpat hem en eländig, stackars hundvalp som luktar konstigt. Lukten försvinner inte ens fast hon har duschat honom så jag hoppas att han inte stannar här allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUKTIG LISE! en guldstjärna till dig för att du äntligen kommer ur skolan:D PUSSS

2009-02-13 @ 19:47:11
Postat av: Lise

Haha, jag kan ju inte vara sämre än någon annan ;P

2009-02-13 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0