Saconostalgi

Idag bestämde jag mig för att städa och just när jag höll på som bäst hittade jag ett papper från förra året. Inte vilket papper som helst, utan info-pappret som vår självutnämnde reseledare Ida knåpade ihop inför Sacomässan minsann! (saco -07 alltså)

Här är några utdrag:

"Vi åker med Ålandsfärjan till Kapellskär. Båten avgår 07.00 om skorven är i trafik igen. Ombord på båten kan man välja att antingen avnjuta en makalös sjöfrukost till ett självkostnadsprist om 8,00 €, alternativt tvinga i sig en svettig fralla i valfri prisklass i caféet."

"Observera att ÖL, VIN och läsk ingår i detta pris (MAN FÅR DRICKA HUR MYCKET MAN VILL OCH BLI JÄTTEFULL GANSKA BILLIGT :D)"

"Efter buffén är det fritt fram att roa sig på båten, förslagsvis genom att förtära stora mängder alkohol i baren. Andra alternativ är att sjunga karaoke, dansa humppa eller leka i bollhavet. OBSERVERA ATT JAG INTE ANSVARAR FÖR ATT ALLA KOMMER AV BÅTEN!"

"
Båten är iland ca. 23.35, sen ARCHEN!!!"

"Ta med ett glatt festhumör och lite cash till spriten, så dricker vi oss redlösa och firar att vi snart har gått ut lusse!"

Haha, skitkul att läsa för dem som var med och skittråkigt för dem som inte var med (synd för er, I guess). Det firar vi med ett filmklipp som Linn skickade till mig igår. Från årets sacomässa! jätteinternt och jätteroligt :)


Kommentarer
Postat av: joanna

hahahaha åååååååååååååååååh. fy fan va roligt vi hade :D<3

2009-02-18 @ 13:08:59
Postat av: Lise

Haha, det var faktiskt galet kul ;D PUSS!

2009-02-18 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0