Trallalala

Idag har jag en betydligt mycket bättre dag än igår. Dåliga dagar har alla och så är det bara.

Den här helgen kommer nog bli bra tror jag. Imorgon firar vi lucia på restaurangen. Svenskar, svensk meny, svensk musik och fransmän. Muhaha! Linas kompis Albert kommer hit över helgen också så det ska bli roligt.

Och jag vet att jag är trög med att ladda upp bilder, men så här såg det iallafall ut förra fredagen:


Julmarknad på Comedie. Jag lovar, det finns säkert hundra sånadära bodar där!

Mina kära följeslagare; Sophie, Lovisa, Caroline (om jag minns rätt), Monica och Elin.

Träffade Edward Norton på Panama!

Och någon med stora brillor.

Och någon med en hatt.

Och Carlos var glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0