Utkast: Jaha, då ...

Jaha, då ska man tydligen "gästblogga" åt lilla oallmänbildade lise! jaa, det ska väl gå för sig.. Man har ju inget annat för sig!

Jag hade en tankegång nyss. Låt det här få en tanke och fundera på det en stund! Varför har man valt de svåraste orden för folk med talsvårigheter som finns? Tänk på det här, lespa.. Jag menar LESPA hur inni hihåle ska en person som verkligen lespar kunna uttala detta ord! Samma sak med dysleksi, hur kan en person med dysleksi klara av att både utala och skriva detta ord på ett tillfredsställande sätt! Jag menar, jag kan knappt stava till dysleksi, jag ville stava det med X istället för med KS.

Fast nu slog det mig! Den versta talsvårigheten som finns måst ändå vara en person som både har dysleksi och lespar. OCH dessutom är från skåne. SKÅNINGAR!! Det i sig själv är det värsta talsvårigheten som finns!

Over and out!

PS. Jag heter Jenny och Lise är jätte kär i mig och Robert i smyg men det vågar han inte erkänna!
Puss på er och hoppas ni har en rba kväll :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va? dyslexi stavas ju med x

2008-09-27 @ 14:23:01
Postat av: Peyyk

Ja, dyslexi stavas med x, och läspa stavas med ä. Lise, hälsa Robert (ifall han inte ser det här själv):



EPIC FAIL!

2008-10-02 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0