Skärpning!



Jag är en fruktansvärt dålig bloggare. Förlåt, jag måste bättra mig.


Idag har jag haft två lektioner. En tyskalektion och en bildlektion som varade i tre timmar, men det var ändå chill. Jag och Cassie drog ner på stan och "arbetade".. egentligen fick jag agera modell på Kapp Ahl medan Cassie fotade och sen gjorde vi inte så mycket mer.

Den senaste tiden har jag väldigt många påpekat att jag borde ta körkort. Nu har Macke också börjat tjata om det och idag frågade han till och med om jag ville att HAN skulle ringa till Bengan.
Alltså.. Det finns vissa saker man faktiskt hatar. En sak jag hatar är när folk ringer mig mitt i natten med privat nummer (hoppas ni lärt er att jag inte svarar) och en annan sak jag hatar är när folk frågar när jag ska ta körkort. Visst, körkort är bra, man kan ta sig vart man vill när man vill osv, men jag känner inte att jag behöver det just nu.

Men för att glädja er som så gärna vill att jag ska få göra vägarna osäkra så kan jag bara säga GRATTIS, det verkar som om era önskningar snart kommer gå i uppfyllelse!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hah, wooho (Y)

2008-09-17 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0