Lördag


Äntligen vet jag vad jag har för fel! Macke skjutsade mig till sjukhuset i onsdagsmorse och några blodprov senare visade det sig att min konstiga förkylning inte alls är en förklyning. Nej, för det var tydligen någon variant av körtelfeber plus höga levervärden, en stor mjälte och om jag slår mig kan jag tydligen få inre blödningar.
Hur typiskt är det inte att jag cyklade omkull igårmorse när jag skulle till stallet då? för andra gången i hela mitt liv.. Pinsamt, men rätt komiskt!

Igår fick jag en ny jacka. Då blev jag lycklig :) hehe
Det var meningen att det skulle bli en lugn kväll hemma hos mig, men planerna ändrades i sista stund. Så Malin och jag åkte in till stan, plockade upp Emelie, åkte till Tua en stund och sedan bänkade Malin och jag oss på Indigo och snackade skit några timmar. Det var fint det.

Idag är det endast stallet och plugga som gäller. Provperioden börjar på tisdag och tro det eller ej, men det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Melina

riktigt fin header har du :)

2008-09-17 @ 12:44:17
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0