Det får inte vara slut


Nej, helgen får inte ta slut ännu. Jag har ju inte ens hunnit vila upp mig. Jag behöver mera helg!

Igår var Luleåborna här igen. De åkte hem imorse och tog med sig två av valparna. Det är skönt att alla börjar bli sålda nu, så kanske det äntligen blir lugnt i huset igen. Valpar är INTE bara söta och rara som de flesta människor verkar tro.

Idag har jag mest fixat i nya stallet och byggt en hage utanför. Jag har ridit båda hästarna också. Embla var lite jobbigare än vanligt, men det gick ändå helt ok, till skillnad från Mamon som var som en tickande jävla bomb. Hello rodeohästen!


Föressten så har Macke bokat resa till Siclien, Taormina på höstlovet. Det blir fint det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0