Torsdag



Idag har vi legat pa stranden hela dagen. Det var verkligen jattevarmt ett tag mitt pa dagen (nej, inte blir val ni dar hemma avundsjuka for det?) hehe.

Snart ska vi dra ivag och kaka. Alltsa ata. Mat in i munnen, tugga, svalg. (Alla kanske inte fattar nar man skriver utan prickar?).


Och angaende linbanan sa skrev jag fel igar eftersom jag hade last fel pa skylten. Min italienska ar lite rostig eller nagot. Ehm. Linbanan ar alltsa "bara" runt 100 meter hog, INTE 710 som jag skrev forut. Daremot ar den 710 meter lang.
Jappjapp, skriv upp det for fan!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

haha tänkte väl! 710 meter är jä-ävligt högt :D

2008-10-16 @ 19:39:04
Postat av: Lise

Haha, jag laste lite fel alltsa :P

2008-10-17 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0