Musik café


Ikväll var jag och mamma på "Musik café" i Godby skola.
Helt ärligt ångrar jag att jag lät mig övertalas till att följa med dit. Det gick typ ut på att eleverna fick uppträda och visa sina mer eller mindre musikaliska sidor. Jag har nog aldrig hör så många falska toner på en och samma kväll förut. Haha!
Jag försökte iallafall hålla masken och inte se helt förstörd ut. Dock slutade det med att mina rysningar visade sig i form av tårar..
Hah.


Imorgon tänker jag ta ledigt, så nu blir det film halva natten :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Slå en pling när du kommer in mot staden då va? :)

2008-10-30 @ 21:03:41
Postat av: Lise

Japp, det gör jag! (:

2008-10-30 @ 21:28:45
URL: http://fliselise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0