Måndag.


Om en vecka sticker jag ner till Sicilien och värmen. Okej, så himla varmt är det knappast, men jag klagar då inte på 20 grader i oktober.

Idag snackade jag med min lärare om min vetenskapliga uppsats som jag ska skriva. Ämnet är Italienska modehus under någon viss tidsepok (ihiihihi), MEN jag måste komma på en bra sak som jag ska forska om (t.ex varför vissa saker hände si och så eller vad de tog inspiration av osv). Hmm, om någon har förslag på vad jag kan forska om tar jag mer än gärna emot förslag, för det står rätt stilla i mitt huvud.


Idag gjorde jag även min bildlärare lycklig. Haha, jag visade honom några bilder jag tog helt randomly igårkväll och voilá, han log ända upp till öronen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka bilder gjorde OLA så lukklig? :P

2008-10-06 @ 20:48:18
Postat av: Steffa

Jag har ingen idé om vad du ska forska om, men ett tips: få de så vetenskapligt och flummig som möjligt, så att Kjell tycker om de. För min var ju för praktisk så han fatta ju noll :(

2008-10-07 @ 15:45:19
Postat av: Lise

Anonym: Haha, Olle blev glad över mina bilder till mitt diplomarbete som jag jobbar med :)



Steffa: Okej, tack så mycket för tipset! jag tycker det är himla svårt att komma på något bra. Alla idéer som jag själv gillar, så tycker inte lärarna om istället :/

2008-10-07 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0