Hemma igen


Då var man hemma på kobben igen.
Egentligen har jag ju vart hemma sen i tisdags, men jag har inte hunnit skriva någonting förrän nu.

Sicilien var helt okej, men inte så mycket mer. Måste nog säga att jag blev lite besviken.
Några saker jag lärt mig om stället är iallafall att:

- Så länge du inte har fett med kosing är shopping uteslutet.
- Så länge du inte gillar att klä dig som en julgran är shopping uteslutet.
- Det man hör om att italienare klär sig smakfullt är bara bullshit.
- Italiensk mat smakar ingenting, förutom om du beställer mat som innehåller tomat i någon form. Då smakar den tomat.
- Alla "snygga italienare" lyser med sin frånvaro.
- De som inte kör Fiat eller Alfa Romeo kör vespa istället.

Plus en del andra saker som jag faktiskt inte orkar skriva upp.


Imorgon är det högskoleprov som gäller. Heja mig!


  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0