Hej hopp



Som vanligt har jag kittrakigt pa morgonen. Mina paron sitter pa sitt rum och gor ingenting sa dar vill man ju inte vara. Mitt rum kanns ensamt sa dar vill man inte heller vara. Tur att det finns internet.

Morgnarna har ar jattekonstiga. Man vet liksom inte om det ska bli bra eller daligt vader. Hittills har det bara vart bra, men jag har hort att de lovat aska idag.. hmm. Hoppas inte. Jag skulle garna sola lite sa man kanske skulle bli lite brun iallafall.


Igarkvall satt jag pa en trappa, drack cappuchino och lutade mitt huvud mot ett banantrad. Det var fint det.

Kommentarer
Postat av: Robert

Fuck you dude, fuck you!!

2008-10-18 @ 15:11:31
URL: http://raoul899.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0