Halli hallå!


Idag har jag vart himla aktiv måste jag säga. Steg upp tidigt och cyklade till stallet för att släppa ut hästarna (att jag kröp ner i sängen när jag kom hem igen behöver vi inte prata om), lite senare på förmiddagen åkte jag och päronen till stan och kikade på möbler och annat behövligt. Vi var även in på häst och fritid där det var 40% på ALLT! = jag blev fattig.

När jag kom hem byggde Marica och jag en ny hage åt hästarna. Den blev hur mysig som helst.
Nu vet jag att det blev mycket hästsnack, men tja.. Jag gillar hästar :)

Imorgon måste jag fixa skolarbeten hela dagen så jag kan resa bort utan att känna ångest i en vecka.
Måste få mitt diplomarbete till bildkonsten klart inom en vecka. Aäääh, good luck Chuck!


Nu ska jag kika på "The Last Kiss" som jag lånade av Frida för någon dag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0