Bella note


Idag har det varit varmt. Ikvall var det varmt. Inatt kommer det vara varmt.
Imorgon ar det sista dagen har och jag maste saga att det ar skont. Har langtat efter min egen, mjuka sang hela veckan ;)


Ikvall gjorde vi ett tappert forsok att ga in pa en bar. Det stod "happy hour" pa dorren, men nar vi kom in var lokalen tom. Eller ja, forutom en stackars kille som stod mitt pa golvet, med en joint i ena handen och var hog som ett hus. Nar han sag oss sa forsokte han saga nagot och vi kom fram till att han sa "the people will come after nine". Mamma fick det dock till "det blir vodka efter nio". Haha!

Sen gick vi till en annan bar istallet.
Nu ska jag sova en stund.
Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0